Kundeservice
Vores mål er at yde den bedste service til folk, der har svært ved at kommunikere og formidle deres markedsføring på nettet. Vi rejser gerne ud for at møde vores kunder på deres hjemmebane, og kører i vores Tesla el-bil ud til kunder i hele landet- uden undtagelser. Vores kommunikationschef står klar til at imødekomme dine ønsker – hvor som helst i Danmark!
Se et eksempel hvor vi har ydet den gode kundeservice, og har finpudset alt lige fra tekster til designet: Letvægten.dk
Arbejdet starter og slutter således
Her er angivet hvilke nødvendige trin SurfSmart sammen med kunden gennemgår ved et projekts start, det gælder både for nye samt eksisterende kunder. Der vil selvfølgelig være trin som eksisterende kunder kan udelade at komme igennem, men vi ser helst alle trin gennemgås.
- Personligt møde eller et telefon opkald
– For afklaring omkring opgaven omfang og for at besvare om vi kan klare den - Kravspecifikation laves i samarbejde med SurfSmart ApS
– Der laves efterfølgende en pris på hele opgaven med en deadline - Kundemøde eller mail med godkendelse af kravspecifikation
Kontraktudkast med pris og evt. bilag vedlægges og godkendes - Efter godkendelse påbegyndes arbejdet
– Der kan følges med på udviklings side… - Når projektet er færdigt holdes der et gennemgående møde oftest hos kunden
– Hvor vi gør kunden fortrolig med selv at bruge deres nye produkt
Et ”kundemøde” kan være personligt fremmøde hos kunden, via. Skype, telefon el. lign.
Ved eksisterende kunder kan trin 1 og i visse tilfælde også trin 2 udelades som evt. kan erstattes med mail korrespondance.
Hvad er god service for os?
Hos SurfSmart, er vi opmærksomme på ikke at forvirre kunden med unødvendige priser og produkter. Vi prioriterer i stedet at nå frem til kundens ønsker og kigger derefter på, om disse er tilstrækkelige og fyldestgørende. Vi mener at kunne pinpointe den enkelte kundes behov, og har stor viden og erfaring ift. hvilken form for online marketing, der er brug for! Der er ingen grund til at bruge tid og kræfter på områder, der ikke giver resultat. Med andre ord hjælper det ikke at slå sig op på 6 sociale medier, hvis man kun er aktiv på 2 af dem.
Hvad du kan forvente af SurfSmart
- Altid en positiv dialog om dit produkt, samt positiv og konstruktiv kritik!
- Vi bestræber os på at se dit produkt fra både internettets og brugerens side
- Opsummering 12 måneder efter levering af dit sidste produkt
- Rådgivning om online & offline profilering, på baggrund af stor viden og konstant udvikling inden for området
- Rådgivning til hvordan din tilstedeværelse altid er med den optimale brugervenlighed og største SEO værdi
Vi arbejder altid meget seriøst på din opgave, og det er vores vision at lave en hjemmeside, eller et socialt medie, med et unikt design til hver kunde.
Vores arbejdsdag
Vi arbejder hårdt, men vores arbejde er samtidig vores passion. Hvis du ligger inde med et spørgsmål lørdag aften, så tøv endelig ikke med at ringe. Vi har telefon tid fra 8 -16, men vi kan ikke endnu mindes, at den er blevet overholdt. Står du og har brug for konsulenthjælp, tilbyder vi også det!
Hos SurfSmart yder vi den kundeservice, som der er brug for i den givne situation. Vi er for det meste til at få fat på, og ønsker at give vores kunde en god oplevelse samt at nå frem til det bedst tænkelige produkt og resultat. Der er fokus på kundens ønsker, og kunden er med i hele processen, der derved bliver et samarbejde, og ikke en bestillingsopgave.
Klik her for at se vores samarbejdspartnere
Anbefal os til andre
Har du haft en god oplevelse med SurfSmart ApS? Så har du mulighed for at skrive en anmeldelse på disse forskellige platforme. Alle anmeldelser tages imod, og bruges til optimering af vores processor. Vi tager imod alt med kys hånd og bliver glad for alt den hjælp, der er med til at gøre os til den perfekte samarbejdspartner.
Anmeld os på Ratepanel.com
https://ratepanel.com/review/surfsmart.dk
Anmeld os på Trustpilot.com
https://dk.trustpilot.com/review/surfsmart.dk